Płatności, dostawy i zwroty

Bezpieczne i wygodne płatności

W sklepie internetowym Delikatesy Darboven macie Państwo możliwość zapłacenia za zakupy na 2 wygodne i bezpieczne sposoby:

– PayU – płać wygodnie przelewm lub BLIKiem,
– za pobraniem – wybierając  tę opcję zapłacicie Państwo gotówką kurierowi, który dostarczy Paczkę,

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji – wystarczy w najdogodniejszy dla Państwa sposób skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Dostawy

Zamówienia składane w naszym sklepie dostarcza firma kurierska GLS lub INPOST.

Jeśli składacie Państwo zamówienie przed południem, towar jest wysyłany jeszcze tego samego dnia, a przesyłka dotrze najpóźniej w ciągu 48 godzin. Ponad 90% paczek dociera do odbiorców wcześniej, następnego dnia po złożeniu zamówienia. W przypadku zamówień składanych po południu, termin dostawy może przesunąć się o jeden dzień.

Cennik dostaw:

PayU:

  • kurier – 14 zł
  • Paczkomaty – 9,5 zł

Płatność przy odbiorze:

  • kurier – 15 zł

Jeśli przesyłka dotrze do Państwa uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem należy postępować zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi w Regulaminie Sklepu.

Państwa wygoda i zadowolenie z zamówionego towaru oraz jakości obsługi są dla nas najważniejsze.

Gwarancje, Zwroty, Reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy

Robimy wszystko, aby dostarczyć Państwu najwyższej jakości produkty. Jeśli jednak po dokonaniu zakupów rozmyślicie się Państwo, w ciągu 14 dni możecie odesłać zamówiony towar, bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie zakupionej w sklepie internetowym J.J. Darboven Poland rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik  i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie tejże  rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo w tym terminie poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, w drodze jednoznacznego oświadczenia –  na przykład pismem wysłanym pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. Prosimy o wpisanie Państwa nazwiska, pełnego adresu pocztowego oraz o ile są dostępne, numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wzór odstąpienia od umowy można pobrać tutaj.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Gwarancje i Reklamacje

W przypadku reklamacji ilości lub rodzaju otrzymanego towaru albo uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu prosimy wypełnić w obecności kuriera protokół reklamacyjny, dostarczony przez dostawcę przesyłki, wskazując na ewentualne niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki.

Towary uszkodzone lub niezamówione należy zwrócić kurierowi.

Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, w przypadku braku towaru w sklepie, klient otrzyma równowartość ceny towaru lub będzie miał możliwość wybrania innego towaru.
Koszty wysłania przez klienta towaru reklamowanego do sklepu, zostaną niezwłocznie zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu
Więcej informacji znajdziecie Państwo w Regulaminie Sklepu.

Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub uwagi, pozostajemy do dyspozycji –  na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie!
Zapraszamy do kontaktu z nami.

Używamy plików cookies. Przeczytaj więcej.