7 czerwca 2023
Nowe trendy spotykają się z tradycją – 150 lat EILLES TEE
„EILLES TEA Creation of the Year” będzie w przyszłości wyznaczać nowe bodźce w branży gastronomicznej, dzięki zmieniającym się corocznie limitowanym edycjom.
Start w maju 2023: odmiana Pink Dragon Fruit. Ten napar rozpieszcza podniebienia egzotycznym smakiem smoczego owocu, zwanego też pitaya. Lekka pikantność imbiru, prażonych płatków kokosowych, kawałków fioletowych słodkich ziemniaków, hibiskusa i pomarańczy dopełniają niezwykłą kompozycję. Prawdziwa eksplozja smaku – zachęca do spróbowania, a smakoszy herbaty przekonuje swoją wyjątkową jakością.
Prawdziwym elementem przyciągającym wzrok w szklance jest kolor różowy tej mieszanki herbacianej. Kolor pochodzi od naturalnego zabarwienia jadalnej skorupy. Jest to nowość wśród herbat EILLES TEE, która jest atrakcyjna zarówno dla młodej, żądnej przygód grupy smakoszy, jak i dla starszych pasjonatów herbaty. Czy to przy śniadaniu, popołudniowym deserze – bezkofeinowy napar owocowy zapewnia chwile rozkoszy przez cały dzień.
„Aby uczcić naszą 150. rocznicę i rozpocząć nasze dzieło roku, chcieliśmy opracować coś wyjątkowego” — wyjaśnia Tea Taster i Marketing Manager Karen Lässig. „Udało nam się to zrobić z odmianą Pink Dragon Fruit. Doskonale łączy nasze standardy jakości i innowacyjności.”
Po 20 latach w branży Karen Lässig dokładnie wie, co jest ważne – i czego nie powinno zabraknąć w menu napojów.
Limitowana przyjemność poświęcona smoczemu owocowi
Według chińskiej legendy owoc wyłonił się z ognia smoka podczas walki. Jednak kaktus ma swoje prawdziwe korzenie w Meksyku. W 2021 roku został nazwany „Cactus of the Year”, a teraz jest ponownie uhonorowany w tegorocznym „EILLES TEE Creation of the Year”.
Różowy owoc smoka „EILLES TEE Creation of the Year” będzie dostępny w Luxury World Selection wraz z charakterystycznymi torebkami w kształcie piramidy Tea Diamond® od początku czerwca.
Herbatę już dziś zamówisz w naszym sklepie internetowym.
„Najlepsze jest po prostu wystarczająco dobre.” Marka do dziś pozostaje wierna mottu swojego założyciela – i tym samym od 150 lat trafia w gusta pasjonatów herbaty.